Servisiranje aparata za vodu podrazumeva otklanjanje funkcionalnih kvarova na uređajima. Tokom trajanja ugovornog perioda, usluga servisiranja aparata je besplatna. Neretko se dešava da održavamo i aparate klijenata koji su u njihovom vlasništvu, a konzumiraju našu vodu. U takvim situacijama, uvek preporučujemo pregled i sanitizaciju aparata kako bi bili sigurni da će kvalitet vode ostati nepromenjen. Prilikom zamene balona, poželjno je da se spoljna kontaktna površina na aparatu i balonu prebriše krpicom, po mogućnosti natopljenom alkoholom ili tretira nekim dezificijentom. Takođe, česmice i posuda ispod njih moraju se redovno prazniti i čistiti iz preventivnih razloga.
Ako korisnik odluči da napravi dužu pauzu u korišćenju (školski raspust, službena putovanja, godišnji odmori…), postupak je sledeći:
• aparat se mora isključiti iz električne mreže,
• iz aparata se mora ispustiti sva voda (u aparatu se uvek nalazi oko 3 litra vode),
• balon se mora skinuti sa aparata,
• obrisati pokvašene površine sa svih delova aparata.
Ako je aparat uključen, a ne koristi se nekoliko dana, pre ponovne upotrebe treba ispustiti 2 – 3 čaše vode. Prilikom ponovnog uključivanja aparata nakon dužeg vremena, potrebno je izvršiti servisiranje i čišćenje aparata.